Monday, August 25, 2008

<___siMpaNan Ku____>

benda ni akan aku simpan smpai akhir hayat aku,semalam aku lik kg g geladah bilik aku
masih aku simpan benda2 yg lama...byk lagi benda2 lama still aku simpan...

unTuk dia....

Kau sakitilah hati aku sepuasnya.....Aku marahkan

kau bukan kerana benci.

Aku merajuk pun bukan

ker@na aku tidak sayangkan

kau lagi.Aku cuma mahukan

kejujuran seorang kekasih

salahkah?????

~~ t e M @ n ~~


teman,walaupun engkau tidak menerima,
jangan biarkan hatimu kosong,
jangan difikir kisah semalam
kerana sepi dinihari,
mengundang kasih yang tidak bertepi.
tEMaN,masih ingatkah pesanku,
kita berdiri atas dasar kawan
usahlah engkau menjauhkan dirimu,
bukalah hatimu,bukalah kasihmu,
simpanlah kunci persahabatan dgn sebaiknya.


Jangan diserah sebarangan,
tidak juga kepada diriku,
kerana esok belum tentu
kita dpt kuncinya kembali,
teMan, jgn runtuhkan persahabatan ini
hanya kerana ku tagih kasihmu,
kenang kembali peristiwa lalu,
riuh rendah kita bersama,
bila melewati suka dan duka.
sesungguhnya teman,
ku lepaskan kau kembali,
dgn seadanya ciptaan illahi.
sesungguhnya kasih ku suci
kasih sayang seorg
__Tem@n___
----sejaTI-----

Wednesday, August 13, 2008

Persahabatan...14../..08

Dah lm rasanya penantian aku ni,tp sekali pun tidak dia muncul.Klau dulu ari2 tempat aku luahkan ati dan perasaanku.Namun skrg hnya tinggal kenangan,wehh!!! ke mana ko mnghilang?? rasa rindu banget nak berborak ngn ko,aku x bermaksud tuh menambah pederitaan ko,tp fahamilah ati aku tatkala kta pernah bersua ms dahulu.Ingat lagi kan?tesco! petronas?oti krem ngn air milo kotak!!...ahhhghhh...rindu aku makin dalam terhadap diri mu. Ya Allah swt...knpa aku jdi begini??Aku x berniat tuk menduakan cintanya...tp knapa perlu jd begini.wehh(seventhsecornd),ko selalu kata pd aku"anggap ja kita xde jodoh" knpe yer??. Hari2 menjelma pasti aku tnyakan persoalan ini,knpa? knpa? dan knpa??...memang aku byk menambah beban dalam idup ko,tp aku xberniat tuh lakukan begitu.Aku hanya ingin kau tahu..aku amat rindukan suasana seperti kita dahulu,"pepagi dtg keje on YM.ko mesti panggil aku (wehh..)dan aku akan balas (aa..)pastu sesama kita cite hal masing2.Sekarang,saban hari aku tunggu kau muncul,tp semua tu hampa kenangan kita berdua hanya tinggal kenangan.Aku tahu kau berubah tatkala aku beritahu aku akan jd milik org lain,aku terpaksa wehh..Kau pernah berkata' jgn terlalu mengaharapkan kau'..sejak dr itu aku dah mula untuk tidak merapatkan lagi diri aku dgn kau.Hanya kau sorang sja tahu knpa n mengapa kita jd begini.
Untuk diri kau(72).aku doakan semoga persahatan yg kita bina dlm ni akan berterusan smpai ke akhir hayat,walaupun penantian itu satu penyiksaan...aku tetap menunggu mu...

Demi persahabatan ini, akan ku jaganya walaupun apa jua rintangan

Saturday, August 9, 2008

5 hARI LAGI....

assalamualaikum wbt...

Pagi yg gelap kini sudah terang.....ahhahahah.saat menanti 5 ari lg.WAh!!...xsabar rasanya menanti detik mengira waktu.Tp lambat sgt rasanya,to my luv....sabo yer....ahiks,akan ku beri segala kasih dan sayangku untuk idupmu..uhuhuhuhu.wah.jiwang jap neh.Kenapa idup ku kdang kala sunyi.kadang kala appy.knpa?? Setiap hari persoalan itu aku ajukan dlm ati ku.Ingin sekali aku rasa idup tidak di timpa
dgn permasalahan ini
knPa???

Wednesday, August 6, 2008

..:: CinTa Si iTaM Manis::..



assalamualaikum wbt.
cinta ohhh cinta.bukan mudah untuk memberi cinta kepada org...kan?..Ini cinta terakhir aku,terlalu byk dugaan dan rintangannya sehingga lah aku sah menjadi hak miliknya.Aku menerima bukan bermaksud aku tidak menyintai mu,taPI.....
to my husband ,time kaseh bebayk sayang.kerna dpt menerima diri ku ini.dan akan ku jaga kebahgiaan yg kita bina ini hingga kekal selamanya

AUGUST 2008


Assalamualaikum wbt.....

wahhhh...arini bru ade laa,ape ni aku ckp kan ni...hishhhh penin2.Jap jerk kan arini dh 7/8...last week besday aku 1/8...to my friends...thanks a lot,antar mesg kat aku.To neida n .......... thanks yer..ahiks.dpt jgak aku nenok dia.Dah 24 thn dh aku...mak aiii tua dh skrg,tp xper ada org nak jgak.Tahun ni berdua la aku with hb la sapa lagi...last year ngn kengkwan.to my hb..thanks you very much...luv u laaa...muaaaahhh,ingat raya nti !!!!!..
Errm...dh idup berdua ni mcm2 jerk dugaan aku,tp semua tuh kan dugaan dalam kehidupan.insyaallah aku tempuhinya dgn sabar.harap2 iman aku tabah menghadapi segala ujian drpd-NYa.

Selamanya inginkan kebahgiaan....
bye