Wednesday, August 13, 2008

Persahabatan...14../..08

Dah lm rasanya penantian aku ni,tp sekali pun tidak dia muncul.Klau dulu ari2 tempat aku luahkan ati dan perasaanku.Namun skrg hnya tinggal kenangan,wehh!!! ke mana ko mnghilang?? rasa rindu banget nak berborak ngn ko,aku x bermaksud tuh menambah pederitaan ko,tp fahamilah ati aku tatkala kta pernah bersua ms dahulu.Ingat lagi kan?tesco! petronas?oti krem ngn air milo kotak!!...ahhhghhh...rindu aku makin dalam terhadap diri mu. Ya Allah swt...knpa aku jdi begini??Aku x berniat tuk menduakan cintanya...tp knapa perlu jd begini.wehh(seventhsecornd),ko selalu kata pd aku"anggap ja kita xde jodoh" knpe yer??. Hari2 menjelma pasti aku tnyakan persoalan ini,knpa? knpa? dan knpa??...memang aku byk menambah beban dalam idup ko,tp aku xberniat tuh lakukan begitu.Aku hanya ingin kau tahu..aku amat rindukan suasana seperti kita dahulu,"pepagi dtg keje on YM.ko mesti panggil aku (wehh..)dan aku akan balas (aa..)pastu sesama kita cite hal masing2.Sekarang,saban hari aku tunggu kau muncul,tp semua tu hampa kenangan kita berdua hanya tinggal kenangan.Aku tahu kau berubah tatkala aku beritahu aku akan jd milik org lain,aku terpaksa wehh..Kau pernah berkata' jgn terlalu mengaharapkan kau'..sejak dr itu aku dah mula untuk tidak merapatkan lagi diri aku dgn kau.Hanya kau sorang sja tahu knpa n mengapa kita jd begini.
Untuk diri kau(72).aku doakan semoga persahatan yg kita bina dlm ni akan berterusan smpai ke akhir hayat,walaupun penantian itu satu penyiksaan...aku tetap menunggu mu...

Demi persahabatan ini, akan ku jaganya walaupun apa jua rintangan

0 komen kengkwan: