Tuesday, September 23, 2008

MY TAGGED

WHO??

Who Was The Last Person You Talked To? MOM

Who Was Your Last Kiss? org sebelah bila tdo..kekekek

Who Knows The Most About You? my sister lo

Who Can Make You Laugh No Matter What? seventh_secornd...tp dh lama xborak ngn dia

Who Can You Always Count On?kengkwan

Who Has Your Heart? biar la rahsia

Who Is or Was Your Favorite Teacher In School? Cikgu Zawiyah,wlaupon mulut becok

Who Is Your Best Friend(s)? ramai2...

Who Loves You? Family n friends



The What’s

What Is Your Favorite Song At The Moment? Lagu sedey

What Are You Looking Forward To?masa depan

What Is Your Favorite Color? putih..putih kan suci dan besih

What Is Your Favorite Smell? MAc

What Is Your Favorite Movie? xminat

What Makes You Mad? Hypocrites n bangga sombong

What Kind Of Phone Do You Have? sony ericson

What Was The Last Song You Listened To? Apa mahu mu...maksima

Wednesday, September 17, 2008

**Salam AidilFitri**


CommentEstate.com: Click Here To Get One
Naruto Wallpaper - Chicken Recipes - Funny Stuff - Computer Geeks

**mEMILIH teMAN**


CommentEstate.com: Click Here To Get One
Naruto Wallpaper - Chicken Recipes - Funny Stuff - Computer Geeks

Sunday, September 14, 2008

**lBih baik Berdiam**

Diam...lbih baik kan dr aku berkata2.Nti kalau terslah ckp jd mende len plak.Bukan senang nak jaga ati manusia.cm2 ragam..adusssss fenin2 aku.Yer la !! aku ni bukan nya sempurna di mata org.Byak kesilapan yg aku buat.Aku xnak disebabkan kata2 buruk padahnya.So!! lebih baik aku berdiam....kan senang cm tuh.Sekarang xyah susah2 pikirkan..kan..kan.Maybe xsempurna idup bila jd cmgini.Aku xminta wehh!!! xminta pon.Tp tuh la susah nak aku ungkapkan...biar..biar waktu yg menentukan segalanya.Ari2 yg mendatanag biar dgn keredhaan drpdNYA.Susah kan nak memuaskan hati org.knpa ya??Selalu aku pkirkan...cmner org xmemahami keadaan aku,sedangkan aku boleh.Errmmm...mungkin aku ni gilak kot...hhehhehe.Ape jerk labu....zassssssssssssss.
p/s=ingin rasa diri ini dihargai

Tuesday, September 9, 2008

** Ayah & maK**




ayah dan ibu.......hukhkhuk....rindu sgt kat mereka berdua.Adessss dah nak raya ni...lgi bertmbah la kerinduan aku.Masakan mak ngn ayah....pergghhh sedap xterkata. Dan susah hendak di kata ...kekekek.Raya tahun pertama xdpt aku sambut ngn mereka,sbb aku punya keluarga dan hb perlu beraya di umahnya tahun ni.Sbb perlu menziarahi pusara abah,mak dan adiik...semoga allah mencucuhri rahmat keatas hambanya.amin..maybe sedey terlalu byak bg family hb...sbb org yg di sayangi xda..Aku pon trut bersimpati.Bg aku...aku xpnah sia2 idup aku untuk bersama ngn ayah n mak.Tp masa xmnginzinkan.Dan akan aku cuba sedaya upaya untuk pulang dlm waktu terdekat.Tingin nak mkn nasi kerabu mak masak.huhuhuhu...byk ulam2 dlm nasi tuh,letak ikan masin ngn kerisik n bwang.Adesss lapo2..Cian mak ..berbuka posa ngn cucu 2 org yg nakal.Kakak xdpt balik ari2,cibuk ngn tugasan dia.Ayah di kl,cibuk menjaga peniagaan abg aku...adess betapa sayu ja ati mak.Aku tahu cmna mak rasa..sbb org skrg seorg isteri.Aku dpt rs bagaimana bila tiada org yg tercinta di sisi.Hari2 mak aku di temani dgn keriuhan 2 org puteri kakak aku.Ayah pon dh lama xbalik kg,kalau kt kg dia masak pasti aku akan balik.susah cmner pon pasti aku akan balik.Tambahan masak (daging masak asam)..aduss menyentap.Terasa mcm smlm jerk dia msak kt aku.huhuuhhu..Raya ni dia mesti balik.cmner pon nak sruh dia balik jgak,bkin rendang.Ayah ku kan rajin.Acehh...bodet konon.Mak mesti cibuk kan? cibuk siapkan bju raya yg di tempah.Mak (cheq)pggln org kedah,minta maaf xdpt tlg mak jait tahun ni.sayu jerk ati aku....adesss kena stop ni

bye

Monday, September 8, 2008

**riNdu Kamu**

beribu bintang di langit kini menghilang,kemana??? tah,pasti menuju ke destinasi tanpa arah.Izinkan aku mencuri khayalan mu sebentar untuk memberi kekuatan untuk diri aku berjuang....dan terus berjuang.Maafkan aku andai menganggu seharian tugasan mu,tatkala langit kian mendung pasti aku memikirkan tentang diri mu
ke mana? di mana? bagaimana? dan mengapa? aku dan kau perlu idup sebegini.Masing2 idup dalam kepuraan semata2.Mengapa??Sudah puas aku berkorban knpa tidak kau korban untuk aku.Knpa??tak sanggup?? idup dgn aku dalam keadaan begini.Biar pon jalan yg kita plih amat perit tp ketahui lah.Hati aku lgi amat perit bila diri dan cinta aku di tolak.Di tolak hnya kerana xsanggup melihat idup aku dalam kepayahan,sebagaimana kau idup dlm kepayahan.Ketahui lah,skrg aku ingin sgt menatap wajah.dudk berdua berbincang.Jika aku tidak ada lgi dalam idup itu tipu!!..aku xpercayakan kata2 kau.Banyak suka duka kita berkongsi,knpa dalam sekelip mata kau boleh berubah.Aku dan semua yg terluka ingin beritahu bahawa cinta aku dan RINDU aku hanya pd KAMU...



selamat menyambut ramadhan al-mubarak

**daH lama***

assalamualaikum...

eeerrmm...dah lama aku xtinjau blog ni..bukan apa memandangkan aku xsihat, telah menghadkan pikiran aku..hukhukhuk.skrg?? dah ok sikit...berjangkit plak dekat hb....alalalal ciannyer.Sdah 2 klinik aku g neh...tekak still sakit lagi,xlarat aku nak telan obat,dah le besar2 lengan.Mau pangsan aku.ADessss ni yg malas ni kalau demam.Malas jerk nak bkin apa2 keja.selalu sgt aku datng keja lewat arini..bukannye apa..yer la dah sahur mata ni jd ulor arrr
ape lagi.jaga2 jerk dah lewat.huhuhuhuu______ walhal malas nak dtg keja.ermmm..apa yer nak mkn ms berbuka nti.asyik tingat masakn mak jerk...sedey xsempat lagi berbuka posa ngn mak...uwaaaaaaaaaaaaa.Tp ape2 pon nak balik kg jgak minggu cmner pon.Hb bz ngn keja lor...ikan bakar kat bazar,ermmmm,cri duit raya wehhh.Byak mende nak beli,bju kasut kuih aya...lagi wahhhh,raya sakan neh.ahiks