Tuesday, September 9, 2008

** Ayah & maK**




ayah dan ibu.......hukhkhuk....rindu sgt kat mereka berdua.Adessss dah nak raya ni...lgi bertmbah la kerinduan aku.Masakan mak ngn ayah....pergghhh sedap xterkata. Dan susah hendak di kata ...kekekek.Raya tahun pertama xdpt aku sambut ngn mereka,sbb aku punya keluarga dan hb perlu beraya di umahnya tahun ni.Sbb perlu menziarahi pusara abah,mak dan adiik...semoga allah mencucuhri rahmat keatas hambanya.amin..maybe sedey terlalu byak bg family hb...sbb org yg di sayangi xda..Aku pon trut bersimpati.Bg aku...aku xpnah sia2 idup aku untuk bersama ngn ayah n mak.Tp masa xmnginzinkan.Dan akan aku cuba sedaya upaya untuk pulang dlm waktu terdekat.Tingin nak mkn nasi kerabu mak masak.huhuhuhu...byk ulam2 dlm nasi tuh,letak ikan masin ngn kerisik n bwang.Adesss lapo2..Cian mak ..berbuka posa ngn cucu 2 org yg nakal.Kakak xdpt balik ari2,cibuk ngn tugasan dia.Ayah di kl,cibuk menjaga peniagaan abg aku...adess betapa sayu ja ati mak.Aku tahu cmna mak rasa..sbb org skrg seorg isteri.Aku dpt rs bagaimana bila tiada org yg tercinta di sisi.Hari2 mak aku di temani dgn keriuhan 2 org puteri kakak aku.Ayah pon dh lama xbalik kg,kalau kt kg dia masak pasti aku akan balik.susah cmner pon pasti aku akan balik.Tambahan masak (daging masak asam)..aduss menyentap.Terasa mcm smlm jerk dia msak kt aku.huhuuhhu..Raya ni dia mesti balik.cmner pon nak sruh dia balik jgak,bkin rendang.Ayah ku kan rajin.Acehh...bodet konon.Mak mesti cibuk kan? cibuk siapkan bju raya yg di tempah.Mak (cheq)pggln org kedah,minta maaf xdpt tlg mak jait tahun ni.sayu jerk ati aku....adesss kena stop ni

bye

0 komen kengkwan: