Monday, September 8, 2008

**riNdu Kamu**

beribu bintang di langit kini menghilang,kemana??? tah,pasti menuju ke destinasi tanpa arah.Izinkan aku mencuri khayalan mu sebentar untuk memberi kekuatan untuk diri aku berjuang....dan terus berjuang.Maafkan aku andai menganggu seharian tugasan mu,tatkala langit kian mendung pasti aku memikirkan tentang diri mu
ke mana? di mana? bagaimana? dan mengapa? aku dan kau perlu idup sebegini.Masing2 idup dalam kepuraan semata2.Mengapa??Sudah puas aku berkorban knpa tidak kau korban untuk aku.Knpa??tak sanggup?? idup dgn aku dalam keadaan begini.Biar pon jalan yg kita plih amat perit tp ketahui lah.Hati aku lgi amat perit bila diri dan cinta aku di tolak.Di tolak hnya kerana xsanggup melihat idup aku dalam kepayahan,sebagaimana kau idup dlm kepayahan.Ketahui lah,skrg aku ingin sgt menatap wajah.dudk berdua berbincang.Jika aku tidak ada lgi dalam idup itu tipu!!..aku xpercayakan kata2 kau.Banyak suka duka kita berkongsi,knpa dalam sekelip mata kau boleh berubah.Aku dan semua yg terluka ingin beritahu bahawa cinta aku dan RINDU aku hanya pd KAMU...

0 komen kengkwan: