Tuesday, October 28, 2008

**Orang keTiGA**

ermmm...assalamualaikum.Wah jap jerk dah nak abis bulan syawal.Rasa cm xpuas ja nak beraya,tp bulan 12 kan dah nak raya..eisehhh!!jap sangat.Raya haji neh turn umah aku lak...ye ye ye...best2.Cm bebudak ngalah ank kak aku.Nak tau knpa aku tulis org ke3.Hubby aku la,ada org ketiga dah,bru kwen dah tunjuk belang....ermmm menci la.Tapi aku x seharusnya cemburu buta.Kena tnya betul2 ,knpa dah xsayangkan aku lgi ker??sbb dah ada org ke3.Dia ckp xla.Tp knpa org ke3.Yer la...skrg ni kalau dia ada pasti dia suka dgr berita gembira dari aku dan hubby.
Nk tahu!! sapa yg penting dlm idup dia selain aku?...arwah emaknya..dia la org ke3 dlm hubungan aku skrg ngn hubby.Pasti aku akan tnya kat hubby.Ada org lain ker dlm idup dia.Pasti jwapan ADA. Pastu mula muncung2 mulut.Hah nak jd la bunga2 nak gduh.Yer la bini mana xcemburu dek nonnn..Bg hubby aku arwah emaknya adalah segalanya dlm idup dia.Walaupun aku telah menggantikan tempat arwah emaknya.Tp dia tetap kata...Emaknya ada segala-galanya.Walau pon tidak cukup belaian kasih sayang,sesungguhnya aku ingin berikan segala nya pada hubby aku.Sekarang dah 11 thn arwah emak mentua aku pergi mengadap illahi.Semoga rohnya dicuhcuri rahmat keatasnya....amin

al-fatihah kpd arwah emak.abah mentua dan adik ipar aku

Sunday, October 26, 2008

LovE

loVE

Setiap mahluk pasti ada pasangannya.Dan ini pasangan aku....hahahah.Cinta tanpa diundang dan akhirnya sah bergelar isteri kepadanya.ermm..knpanya??Mungkn ini jodoh aku drpd ALLAH SWT.dan kini aku pasrah jika benar ini apa yg kau berikan adalah tepat dlm idup aku.Aku harus cuba lakukan yg terbaik.Kalau ini sudah suratan dlm idup aku,Insyaallah aku akan menjaganya...amin

Thursday, October 23, 2008

Hot FM - Lebih Hangat Daripada Biasa


Wednesday, October 22, 2008

**bAru

tah apa2 blog aku,uhuhuhuhu .Itu la disebabkan dah telampau xde keja,dr smlm aku syik tukar jerk layout blog aku.Dan arini bru ini yg jd.Tp tgk ler tah pa per kan.Cam bebudak plak.hikhikhi.Tak per2,janji aku suka....horeyyy!!.Xde apa yg menarik 2 3 menjak ni,tp dlm hati ku terlalu gumbira.Gumbira smpai x terkata-kata.Sbb tuh aku naip jerk,yer la kalau aku berkata2 pon xde org dgr ahiks.Setiap detik dan waktu aku kira2.Siap tnda2 lagi lam kalender.Hishhh apa la aku merepek ni.....muahahahahha
k la zassssssssss

Thursday, October 16, 2008

**Masih seGAr Dlm inGatan Aku**

aku pon xtau pasal la aku hari2 yg mendatang pasti aku teringatkan dia.Nak kata aku gila bayang?? xmungkin2.Nak kata hari2 dia ada depan mata??hishhh mn ada pon yg ada kereta bederetan hingga jln jem.Itu ada la.FUhhhhhh!! muhsannya,knpa la aku jd begini.Hah ni mesti aku ikotkan hati sgt ni,ye la bila sunyi kan,cm2 la pikir benda2 yg lepas.Ye la,kalau xnak pikir mesti nak pikir jgak.Hari tuh dia ada muncul jap sebelum aku lik kej.Lama gak ler borak ngn dia.Aleh2 jam kt tgn kul 6ptg.Hushhh keja sakan ler aku ni.walhal baik nye borak ngn dia.Bukan nak menagih simpati atau nak kan seteguk air mata kasih dr dia(tul ker aku taip neh),tp tah la rasa dunia ni aku yg punya dan tenang ja bila aku borak ngn dia.Xde penting sgt borak ngn dia yg selebihnya byk merapu jerk.Dah xnak ingat benda2 yg lepas,kalau ada jodoh ada ler yer

kenapa susah nak melupakannya walaupun sudah lama??

**Apa Mahu Mu**

"KAU BERJANJI…
YANG KAU TAK AKAN PERGI…
MANIS MULUT BERBICARA…
KAU TLAH HANCURKAN..
SEMUA YANG TERINDAH…
MENJADI DEBU BERTERBANGAN…

APA MAHU MU…
KAU MEMBUATKU…
JADI TAK MENENTU…

APA KAH SALAH KU…
HINGGA KAMU…
HANCURKAN HATI KU…
HANYA SESALAN YANG ADA…
YANG BERMAIN DALAM JIWA…
BARU KU SADARI…
CINTA MU BERACUN DALAM CINTA…
YANG KITA CIPTA…"

by maximus

....xtau knpa aku suka lagu ni

Wednesday, October 15, 2008

**pANGGIlan**

dia: assalamualaikum
aku: waalaikumussalam,ya jam di pc (2.34pm)
dia:abg dah nak g keja...ikan gulai ada,nasi pon abg dah msakkan sikit,balik nti tlg bg kucing mkan na
aku: ermmmm(adessss ni la perkara yg malas,bg mkn kucing walhal bukan kucing aku)
aku: abg!!xyah msak la arini,ayg malas la nak masak.
dia:ok,tp jgn lupa bg mkn kucing tau,abg dh nak pi keja ni,dah lewat.
aku: ok,(dlm ati mlsnya)..abg,mlm ni balik wai sikit,ayg kt umah sensorang ja tau
dia:ya la,cm biasa la abg balik na.
dia:k ayg bye,assalamualaikum
aku: waalaikumusalam w.b.t

p/s:tahu knpa aku sruh balik wai bukan sbb aku nak kongkong dia...hah kt umah hb aku ni cm2 aku dgr tp xnak la caya 100% n minta simpang malaikat 44 lor,minta la jgn bg aku jumpa2 benda yg aneh.Aku risau wehh aku tinggal sensorang jerk..ermm

**xcidenT**


  • xbape clear

  • ini pon.sbb jauh tuh

  • baru jap td hah..ms ujan lebat tetiba...dommmmmmmm
    apalgi xcident arr,mn td kat kedai kopi sebelah bising2 moto ex5 mamat tuh ilang.HIsh dah 2 kali aku dgr ni bulan lepas sekalik ex5 jgak,td jap pon ex5 jgak.Ingat cm nak sruh jerk letak pengawal satu kat pintu sebelah ni yg ke JPJ.Bukan apa cian wehh,moto baru2 lagi dah ilang.Risau gak,kalau la mto buruk aku tuh ilang,mau aku sasau sebulan dua hikhikhik.

Tuesday, October 14, 2008

** SlaH Kah??**

Mungkin panggilan aku tlh ganggu dia...tp xpa ckup hari ini n sampai bila2 aku takkan hubunginya lagi.Aku tahu diri aku n terbatas segalanya perbuatan,tp aku msih waras untuk tidak ingkari segala dosa2 itu.Untuk KAMU,jgn risau k.Aku msih tahu untuk mengawal tahap emosi n kesedaran tentang diri aku.Tp salah kah??..aku tidak ada niat n terdetik dalam hati pon untuk berlaku curang apa tah lagi menduakan cntanya.Tp knpa?Aku punya hak untuk mempunyai teman.Teman sekadar untuk bersembang bukan teman untuk suka2.Mungkin dgn cara ini lebih selesa,jika kamu inginkan. Kan??
Aku ikutapa yg kamu inginkan.Hidup aku hnya satu""masih tahu hak aku sebagai seorg isteri""

Tuesday, October 7, 2008

**A...B ...to Z

A- AVAILABLE: no lah!!....dah ade

B - BIRTHDAY: august 01/84

C - CRUSH: hhmm....got larr...sum1...crush on him since 2 years ago...woaa,lama gak ekk..??

D - DAD'S NAME: En.Aziz Bin Din

E - EASIEST PERSON TO TALK TO: my sis lohh..

F - FAVORITE BAND: Hujan....buat mse skrg

G - GUMMY BEARS OR GUMMY WORMS: erk..neither..tak sedap!yek!

H - HOMETOWN: Kedah..laaa..

I - INSTRUMENT: n/a

J - JUGGLE: nope..

K - KILLED SOMEONE: harap2 dapat balasan

L - LONGEST CAR RIDE: xsure larr....

M - MILKSHAKE FLAVOR: choc

N - NUMBER OF SIBLINGS: 8

O - ONE WISH: ingin idup berbahgia selamanya

P - PERSON WHO CALLED ME LAST: xde

Q- Quickie: ape yg quickie?

R - REASON TO SMILE: setiap masa walau pon hati terluka

S - SONG YOU LAST HEARD: Bubbly...!! "...wherever u go..." ;)

T - TIME YOU WOKE UP:7.30 set time

U - UNKNOWN FACT ABOUT ME: a bit ganazz but reasonable when it comes to children..that's y i dream of becoming

V - VEGETABLE YOU HATE: peria...yeeaarrkkk...pahitt..!!

W - WORST HABIT: menghabiskan duit..

X - X-RAYS YOU'VE HAD: xpenah pon...xray sndirik leh x

Y - YOUR NUMBER OF CONTACTS ON MYSPACE: xde myspace

Z- ZODIAC SIGN: **Loe**

Saturday, October 4, 2008

** pIc beRamai2**


besor benar kan aku skrg..hakahakah

ni la akak aku sorang jer ngn ank dia yg sulung(nur yusriena)

sebelah ayah aku tuh adik mak aku n bju ijou tuh ank dia

ni abg aku yg sulung dgn ank2 dia(mak no 1)

ni pon abg aku yg sulung(ni satu mak ngn aku)

ni ramai lol

ni tgh ari raya petama(aku lum balik lg ms tuh)

mak n ayah yg ku cintai

** pic raya**


huuhuhhu layan jap akak sorang ni


sebenar nye nk tunjuk hasil jahitan manik kt hujung lengan bju aku tuh
tp xbape clear loll

**Selamat Hri Raya**

assalamualaikum wbt..........

pertama sekali aku nak nyusun sepuluh jari memohon ampon dan maaf.jika aku byk terkasar bahse atau lebih kurang..maafkan aku.Bru arini aku sempat jengah blog ni..yer la sehari sebelum raya aku dh start coti,kat umah mn ade laptop.Then arini aku start keja bru ler leh jenguk2 jap.Raya tahun ni aku xbrape best..di sbbkan masalah toot...biase la..ahikikhik.Tahun ni byak beraya ke umah sedara marah.Yer la setahun sekalik jerk nak pegi,ni pon nasib raya kalau x.Xtau la bila nak pegi kan.To ejak...jgn sedey2...hehehehe idup mesti appy,aku pon appy jerk.Smlm kat umah buat open house,adesss letih ler.Tp xsempat nak snap pic2.Tuh yg geram tuh.ermmmm ape la nasib ku....(huhuhuhu)sudah2 dh melalut ni. k yer




zasssssssssssss