Tuesday, October 28, 2008

**Orang keTiGA**

ermmm...assalamualaikum.Wah jap jerk dah nak abis bulan syawal.Rasa cm xpuas ja nak beraya,tp bulan 12 kan dah nak raya..eisehhh!!jap sangat.Raya haji neh turn umah aku lak...ye ye ye...best2.Cm bebudak ngalah ank kak aku.Nak tau knpa aku tulis org ke3.Hubby aku la,ada org ketiga dah,bru kwen dah tunjuk belang....ermmm menci la.Tapi aku x seharusnya cemburu buta.Kena tnya betul2 ,knpa dah xsayangkan aku lgi ker??sbb dah ada org ke3.Dia ckp xla.Tp knpa org ke3.Yer la...skrg ni kalau dia ada pasti dia suka dgr berita gembira dari aku dan hubby.
Nk tahu!! sapa yg penting dlm idup dia selain aku?...arwah emaknya..dia la org ke3 dlm hubungan aku skrg ngn hubby.Pasti aku akan tnya kat hubby.Ada org lain ker dlm idup dia.Pasti jwapan ADA. Pastu mula muncung2 mulut.Hah nak jd la bunga2 nak gduh.Yer la bini mana xcemburu dek nonnn..Bg hubby aku arwah emaknya adalah segalanya dlm idup dia.Walaupun aku telah menggantikan tempat arwah emaknya.Tp dia tetap kata...Emaknya ada segala-galanya.Walau pon tidak cukup belaian kasih sayang,sesungguhnya aku ingin berikan segala nya pada hubby aku.Sekarang dah 11 thn arwah emak mentua aku pergi mengadap illahi.Semoga rohnya dicuhcuri rahmat keatasnya....amin

al-fatihah kpd arwah emak.abah mentua dan adik ipar aku

0 komen kengkwan: