Thursday, November 6, 2008

**Sepi**tenSIon**Bulan bAru**

sunyi sepi ja minggu neh,ye la tenet prob.Nak buat keja pon dah malas.Hah urat (baloq)ermm apa ni org panggil??apa2 ja la.DAh nama pon malas kan.Apa lagi aku,ambik peluang ler.Hari2 asyik tdo jerk.Sampai temimpi2.Ada ari tuh aku termimpi ada org bg salam...walhal cstmer kat luar dtg nak beli ins n bagi salam.Malu lol...uhuhuhu.Adik tuh siap tnya nak jual ker x ins neh kak....aku slamber jerk jwab tgk ler kalau rajin...waakkakka.Nmoak sgt aku mamun

Kekadang bengang jgak aku ngn TELEKOM neh,yer la kalau lewat bayar jerk dah smpai notis,pastu sebis xpenah baik.Dlm sebulan tuh mesti ada 2 kali nyer prob.Xrosak wayar fon rosak streamyx.Menci tul aku.Kalau aku dial 100 hah mau aku komplen siap2.Menyusahkan org jerk.

wahh...sekarang dah bulan sebelas,bulan depan raye plak.adessss penat2 cmni.Xsempat nak kampoi duit lol.Mcm air jer kuar duit neh.Skarang aku dah kemut sikit duit aku...huhuuhu
Kemut2 pon abis jgak,ye la mkn minum,minyak keta lagi...aduh2...belanja dapur sruh duwang plak ler kuar duit.Asyik aku ngn hubby jerk.Pewot 2 3 org nak mkn,pndai2 arr.Aku senang jerk kalau dah rasa kedekut sgt,aku beli bungkus aku sorang jerk..ahiks kejam tul aku neh.Tapi xper biar duwang memahami sikit,bila sorang jerk asyik kuar duit.Mati arr cmni tokey balak pon lari.uhuhuhuhu...Kekadang bosan jgak,idup berkongsi reramai neh.Sakit ati jgak bila tgk asyik dok rileks jerk.Kalau aku buat cmtu hah pndai plak tarik2 muka tarik2 hidung...huhuhuhu.Tapi xper start bulan baru ni,kowang pndai2 ler cari mkn minum yer...wahai adik2 ipar ku sekelian.Kakak mu sudah bosan idup nak menangggung kalian.Pandai2 ler cari bekalan makanan...jgn smpai mencurik sudah yerk...uuhuhuh

k cawwwww.....

2 komen kengkwan:

fazrin2211 said...

wahahahaa, sin..relek2

isin_0108 said...

tensen arrr wehhh....ngn tenet neh