Wednesday, December 10, 2008

**tag..dari re___ez**

Bekas kekasih saya...Mohd Farid bin Nayan..sy benci kamu!!

Saya sedang mendengar... hotfm,hari2 layan canel tuh

Mungkin saya patut...dgr ckp mak supaya xbercinta dgn farid

Saya suka belajar...mengait dan menjahit...tp xpnh sungguh2 cm emak sy

Sahabat baik saya...seventhseconrd,dak jiwang,dulu dia pengubat segalanya tp skrg telah diamkan diri

Saya tak faham...cstmer selalu dtg merungut knpa ins nek harga...g la tnye org atasan

Saya kehilangan...cincin adiah dari mak sempena hari pertunangan saya(tp emak xtau hal ni)

Ramai yang berkata...macam2 hal...cuba lepak kedai kopi topik cm2 dgr

Makna nama saya...xtau knpa mak ngn ayah letak,tp semua adik bradik pangkal mula huruf R

Cinta itu...buta,sbb cinta mana ada mata..cuma manusia saja yg dapat merasai bila di lamun cinta

Disuatu tempat bernama...lumut(byk sgt kenangan cinta di sana)

Saya akan cuba...menjadi seorg ibu dan isteri yg baik kepada suami...ekkekeke

Makna "selamanya"...Kalau boleh nak idup di dunia ini selamanya

Handphone saya...v3i..dh 2thun guna asik cas bateri jerk cepat kong lol

Saya paling meluat...pompuan ngada2 depan org walaupon dgn husband nya...menci tau!!

Bila saya bangun dari tidur...mesti tgk org sebelah ada ker x...kalau xda cepat2
capai telepon...col tnya kat mana


Party adalah...buang masa

Haiwan yang paling cute adalah...hamster ms sek dulu...mak ngn ayah belikan siap branak lagi

Peringkat umur yang paling menyeronokkan adalah...5thn,dh start g tadika nek basikal,bestnya ayah trut nek moto kat blkg smpai sekolah...dan berlarutan smpai umur 10thun

Hari ini saya rasa sangat tension...sbb baru start keja(10/12)cstmer maki hamun ckp lebih kurang....sabo jerk la

Malam ini saya akan cuba...berdoa suapay esok sya masih bernyawa
Saya betul2 inginkan...kebahgiaan


Bila tengok muka kat cermin pagi tadi...senyum pastu sikat rambut buat tocang then sepit rambut depan

Shopping kompleks...adalah tempat untuk sy pegi beli baju jika ada sales shj

Makanan segera biasanya...manggie cup sentiasa ada kat opis ni....tp skrg dah abis

Ayat2 terakhir pada orang..."abg ayg dh nak pi keja,bangun wal tau pastu terus siyom tgn"kekekekekekek

2 komen kengkwan:

eddy the reds said...

very nice story

isin_0108 said...

UHHUUHHUUHUH