Wednesday, December 17, 2008

**tali pinggang belakang**

Wajibkah pemasangan tali pinggang belakang ni??Adakah memberi kesannya jika berlaku kemalangan akan menjamin nyawa penumpang di belakang?Sebenarnya bukan aku protes ngn pemintaan kerajaan ni.
Maslahnya keta aku pon belum dipasang lagi.Yer la keta kancik taun 2000.mana ada mende ni semua.Adusss semua tuh duit.Dah ler ujung2 tahun ni.Mcm2 jerk hal.Besok aku balik kg nak tukar ebsober keta.Mana xdi tukar asl tejun lopak cm tejun gaung.kedegangggggggg!!
Yer la dh cerdik pndai tukar spring sport hah ambik aku.Padam muka!!.Nak lowet(btul x ejaan aku) konon nak bg cantek ambik sekali tukar hah...hakahakahk.Xper la nti ako bodet bos tgk dpt bonus x...kalau dapat leh jerk pasang tali pinggang blkg tuh.

P/s:kepada sesiapa yg tahu di mana kedai aksoseri yg di area Sg petani yg murah untuk pemasangan tali tuh tlg bg tau aku...terutama an2...plssss ya

4 komen kengkwan:

fazrin2211 said...

sengal tul sin, produa bagi FREE la, ko gi je hantar kat produa servis.
tak baca berita ke sin.

miss.4kul4h said...

hahahaha.. aku bru nk bgtau.. antar jek kat perodua sebis.. dia bg pecuma utk smpai end this year..

x tau lak klau ko kaye nk pi antar kedai watkn.. hehehehehe

miss.4kul4h said...

wei esennnnnnn banila... kangen bngat sma kamu sik.. apa citer skg? rajin2 arr kontek aku.. nie no pon aku.. 0127403002.. sms2 laa.. aku tnggu kabo dr ko.. muahhh salam pelok cium dr aku kt sni..

Anonymous said...

hamboo power ranger ar isin kat jiwang... ingat x?
klu x ingat x pe arr :(