Monday, January 19, 2009

**k@mu**

kamu kan.....kalau dipikirkan sehalusnya kamu ngn aku sama shj.Tapi yg bezanya kamu lelaki dan aku perempuan.Berbeza sifat dan perwatakkn,tp xboleh lari dr bersifat napsu.Kan?? sama jgak ngn aku.Kamu kadangkala menghargai aku kadangkala tidak.Kenapa kamu jadi begitu??Permainan watak kamu sungguh berjaya dlm idup kita.Adakala kamu penyanyang,adakala bengis adalakala kamu sayang adakala kamu menangis.Depan aku kan??Tapi knpa kamu tak tonjolkan sifat sebenar diri kamu itu??Tak kan nak mengagongkan ego kamu,xdapat apa2...tiada hadiah wang ringgit kalau kamu menang pon.Kan?Selalu jgak aku yg menyerah kalah di tgn kamu.Bukan bererti aku berhati lembut,tp sebagai menghormati kamu dan hubungan kamu itu .Faham!!Jurang kita tiada perbezaan,sama2 sederhana,,sama taraf gaji,sama2 idup berduan...tp adalaka aku jga bersendirian.Di tinggalkan KAMU.

2 komen kengkwan:

MANJALARA said...

Kamu??? siapa tu sin? hehehe apa pun aku suka page ko yang ni...macam sehati je ngan aku..hehehehe

isin_0108 said...

itu??/ kamu la....hakahakahka xde la,sehati jiwa lain2...kang satu jiwa kembar siam xseriras lak...wakakkaka