Wednesday, February 25, 2009

** sleep ALONE **

Sayang ,Huh awak sedar tak dah dua tiga hari awak asik busy je kan ? Awk tau tak orang ni tersangat la bosan .. Awk tido then awk bangun then col""abg dah nak pi keja" .. get some rest honey .. See now u just woke up tetibe masuk bilek store lg .. spend more time la baby with me .. everyday i sleep ALONE .. no more pok pok pok .. no more hug .. no more kiss ;(( ... Malam ni Org sgt bosan la syg !!!

p/s : I can help u sayang Potong Besi Pasang Screw .. If u need my help Just bg tau je oK .. Org sedia Menolongnya !!

** 6 MINGGU,6 BULAN 6TAHUN**

Sebelum Tido:
6 minggu: Selamat tido Sayaaang, mimpi indah-2 ya, mmmuach.
6 bulan: Tolong matikan lampu tu, silau aah.
6 tahun: Sana sikit lah...Tido kalau tak mengepit tak bole ker???!

Pakai Toilet:
6 minggu: Tak apa, U masuk ler dulu, I tak kisaaahhhh
6 bulan: Masih lama lagi ke nih?
6 tahun: Brug! brug! brug! (suara pintu digegar), kalau nak bertapa pilah gunung ledang sana!!!

Balas SMS:
6 minggu: Iye Sayang, jap lagi I sampai rumah. Sayang, I belikan murtabak favourite U ye Sayang..
6 bulan: Trafik jam aah
6 tahun: K..

Dating process:
6 minggu: I love U, I love U, I love U.
6 bulan: Of course I love U.
6 tahun: Iyalah!! kalau I tak cintakan U, buat apa I nikah dengan U???

Pulang Kerje:
6 minggu: Sayaaang, I dah balik nih...
6 bulan : I'm BACK!!
6 tahun: Masak apa hari ini??

Hadiah (ulang tahun):
6 minggu: Sayang, I harap U suka cincin yang I beli untuk U ni
6 bulan: I beli lukisan, nampak sesuai dengan suasana ruang tengah
6 tahun: Nih duit, U beli sendirilah apa yg U nak..

Telefon:
6 minggu: Baby, ada yang ingin berbual ngan U di telefon nih
6 bulan: Eh... Your call...
6 tahun: WOOIII TELFON BUNYI TUUUHHH.... ANGKAT AAAAAHHH!!!

Masakan:
6 minggu: Wah, tak sangka I, pandai U masak.Rasa pun sedappp...!!!
6 bulan: Kita makan apa malam ini??
6 tahun: HAH!! LAUK INI LAGI?

Memaafkan:
6 minggu: Sudahlah, tak apa, dah pecah pun, nanti kita beli lagi yang lain,eh
6 bulan: Hati-hati, nanti jatuh tuh.
6 tahun: Orang dah bilang berkali-2 pon tak paham!!

Baju baru:
6 minggu: Aduh sayang, U seperti bidadari dengan pakaian itu
6 bulan: Lah... Beli baju baru lagi?
6 tahun: DAH BERAPA RIBU HABIS BELI BAJU TU???

Merancangkan Holiday:
6 minggu: Macam mana kalau kita jalan-jalan ke Amerika atau ke tempat yg U nak honey?
6 bulan: Kita ke Bukit Bintang aje ler... Senang sikit tak perlu naik flight...
tahun: JALAN-JALAN??? DUDUK RUMAH AJE TAK BOLEH KE? BUANG DUIT JE!

TV:
6 minggu: Baby, kita nak tengok cite apa malam ini?
6bulan : Sekejap eh, citer bagus ah.
6 tahun: JANGAN TUKAR-2 BOLE TAK..

huuhuuuhu....suka2 ja entry kat atas ni.Cm ada sikit2 kena kat aku jerk...ahaks.Xnti 6 tahun...skrg pon dh ada jgak..kekekkeek.Mesti kowang pon sama jgak kan....huhuhuhu

Tuesday, February 24, 2009

** paberet lagu my hubby**

~CINTA ANTARA KITA~

sejak dari dulu
ku menyintaimu
kau tahu begitu namun kau berpura
ku masih teringat kau peluk diriku
yg telah membuat ku menyintai mu

sudah berapa lama
diriku ini
tak bertemu mu
mungkin ku harap jua
kau merindu ku
sebagaimanaku rinduimu

cinta antara kita
tiada penghalangnya
walau akhir usia
ku menyinta dirimu
ku hanya menunggu mu
menyata kau cintaku
ku kan berjanji
menyintamu syg....

setelah kau pergi jauh dari sisi
tiada ku cinta selain dirimu
ku ingin bersama dgnmu selamanya
walaupun sehingga ke akhir nyawa
mungkin kau tak mengerti
maksud ku dulu pada dirimu
kiniku kan menyinta dirimu itu sehingga ke akhir waktu

cinta antara kita
tiada penghalangnya
walau akhir usia
ku menyintai dirimu
ku hanya menunggu mu
menyata kau cintaku
ku kan berjanji
menyintamu syg....

sudah berapa lama
diriku ini
tak bertemu mu

mungkin ku harap jua
kau merindu ku
sebagaimanaku rindumu

cinta antara kita
tiada penghalangnya
walau akhir usia
ku menyinta dirimu

hanya menunggu mu
menyata kau cintaku
ku kan berjanji
menyintamu syg....

cinta antara kita
tiada penghalangnya
walau akhir usia
ku menyintai dirimu
ku hanya menunggu mu
menyata kau cintaku
ku kan berjanji
menyintamu syg...."

** xda crita **

zwani.com myspace graphic comments

arini xda crita pon....saja jerk.Dah la tenet bru leh guna.Kabel tepon kena petir.Arni bru boleh beroperasi sepenuhnya.Mamat kontraktor tuh cm xcaya jerk kabel aku rosak....iye la dr ahad lagi xguna...dok tnya byk kali.Arini mood aku baik.So sesapa yg rasa kata aku no good tuh...meh sni aku lempang skali....hahahhahah.Ini la crita aku...huhuhuh

zassssssssss...caw

Sunday, February 22, 2009

** terjawab sudah **

dah lama sgt aku nanti jawapan ni....tp arini buat ati aku sebak..trasa n teranianya.Tak tahu napa aku masih menaruh harapan.Napa semua ni???ya allah.........tabahkan ati pn rozian.Bnyk2 kan bersabar.Ingat semua ni hanya dugaan daripada-Nya.Kira aku berhenti di sni sja antara kau dan aku.Ternyata selama ini aku hanya bermain dgn bayang2 aku sendiri.

dia:..wei teka sapa ni?

aku:.tah pakai cm no kedah.

dia:.tak ingat ker?

aku:..cepat jerk aku capai ganggang tepon opis..dial no dia.(berkurun lama aku nunggu dpt no hp dia,bru arini aku dapat)

aku:susah sgt kan nak dpt no hp ko..

dia:.takut bini marah...hahaha

aku:.la da bini unpenya.Ingat xde

dia:.heheheh....biase la.

aku:.cm tuh lelaki...

dia:.apa?

aku:. iye la lelaki pndai berkata2

aku:.ko dah byk berubah kan sekarang?

dia:.mn ada.sama cm dulu jgak...napa kata aku berubah?

aku:.iyer la...3thun lepas bukan main rancak jerk berborak ngn aku.Skrg?

dia:.sama jerk.duit xde nak g cc...nak topup jauh sekali ler.

aku:.harta benda x aku cri..cuma kasih sayang kejujuran dan keikhlasan.

dia:.aku ikhlas ker ngn ko?

aku:.napa tnya aku.Jwapan dlm ati ko.

dia:.hah betul..pandai

aku:.kire betul la ko xjujur ngn aku.

dia:sapa kata?

aku:.aku ler..sbb ko kata betul n pndai.

dia:.cm ko kata ikhlas kat ati masing2.

aku:.ko sayangkan aku x lagi?

dia:.aku sayang kat ko.Tapi... x mau nak lukakan ati dan perasaan ko.Apalagi nak bg harapan.Sbb 2 la aku byk diam.

aku:.Nape ko ade org lain ker?

dia:.Kalau ada nape?

aku:.aku tnya..jawab

dia:. Kalau ada mesti ko xnak kwan dh ngn aku.

aku:.jwab apa aku tnya.

dia:ada...itu jerk jwapanya.

aku:.(terkede aku bwa)napa perlu berahsia ngn aku.Napa bru arini?

dia:.sbb aku seronok kwan ngn ko.semua problem ilang.Xmau ko ilang.Sampai kekadang aku x sedar diri.Aku minta maaf kalau menyusahkan ko.

aku:.napa bru arini nak btau segalanya

dia:.abis ko xnak kwan dah la ngn aku

aku:.pikir sendri...ko yg mulakan dulu knapa tnya aku.

bertubi2 mesg dia antar.....aku hnya diamkan diri.

sebenarnya,dia ni secret admire aku,dah lama aku kenal dia start aku mula kenal dunia chatting.Hehari dtg keja pasti org petamai aku cr dlm ym.or tooot.....dia la.dah lelama kenal smpai la aku sendiri luahkan isi ati(bukan dia...nmpak sgt kemaruk cinta) ya memang aku kemaruk ms tuh.Sbb itu aku penah menaruh harapan smpai ingin idup bersama dgn dia.Tp yg pasti apa yg dia britahu smlm...adalah sgt mengecewakan aku.

p/s; jangan penuh harapan yg tinggi pd seseorg jika kita mengenali sepenuhnya tentang diri seseorg

Saturday, February 21, 2009

** tah apa2**

Jazz Me -beautiful as who i am

tah apa2 jerk aku letak pic ni.....pasal xde kale plak...walhal ok jerk aku snap.hishhhh

Wednesday, February 18, 2009

** AYAH , MAK N TOK

ma famille

aku balik kg smlm....saja nak test hp aku tuh....tah pic jd apa tah...kekekekek.Mak cm xsuka ja aku snap pic dia...yer la muka letih.My dad steady...dia memang suka bergmbar pon,walaupon ceria sebenarnya tgh sakit...dia sakit 3 serangkai kata org.Kencing manis,darah tinggi n jantung.Bergantung dng ubat skrg ni.Harap2 ayah cihat ok.Sebelah mantain senyum manis cm anak dara tuh....tok(org kedah panggil).Cuba teka umur dh bapa??...dah kat 90 tuh.Cihat lagi cuma demam2 cm tuh jerk la.Klau bancuh air kopi memang xleh konsi....manis gila.Tp xda plak kencing manis.Pssst tok ada rahsia apa2 ka...meh la konsi2 ngn cucu tok yg cihat terlebih ni...kekekek

Sunday, February 15, 2009

** ahad penuh kebizian **

nak jak tukar keja....yer la org lain ngah rehat2 tgk tb...aku pepagi dh kena bgun wal...dtg keja....aaarggggghhh.Ngantok beb!!BUhsan2.Tambah2 tgh2 bulan ni....memang kebizian aku tahap cipan.Mn nak col cstmer...nak buat ins lagi,nak xplain lagi kat cstmer yg bapa kurang paham(bengap sikit...kuang ajo tak..hikhikhik)adesssssssss.....bebuih wehh mulut aku.Dah xlarat dh nak ckp2 ni.Kalau boleh...nak jerk cstmer hulur geran key in data print byar siap.xMau la xplain apa2.Xlarat lol.....hehari benda sama.Memang la keja aku tp buhsan.Nak xnak keja pon dh 6thun dh ni aku menapak dlm bidang ins ni.Tp jenis aku malas nak ambik2 tau sgt hal teperinci...hikhikhik.Kalau ada kursus bos pi.Aku rilek kat umah..kekekekek.Xpenah satu pon aku pi.Cuma kalau ada buat convention...itu aku tetap pegi...segalanya ditanggung.Sapa xmau wehhh...bwa badan jerk pegi.huhuhuhuu
k la cawwwww

Saturday, February 14, 2009

**alpa**

wahh2 tahun ni hari kekasih aku sambut kat mn?? kt umah la wehhh,semoga tidak terhayut dek2 dosa2 terlampau./....walaupon dh sah...kekekekekApa2 ja entry aku ni.Dulu lain ...sekarang lain...dahulu bujang sekarang dah kawen...muahahah bak "kata dato s.m salim"
iye la....dulu nak jerk rogeng2 nak sambut jerk apa2 hari yg bersejarah(apa hari sejarah aku??ada ka??)uhuhuhuhu.....@------>>ada...ttooot.Dulu bak kata mak cik2 kat kg...darah muda mengalir dlm tubuh pasti nak merasai keseronokan duniawi hingga alpa segalanya.Tul tak??ala tul2 kan ja la ..ehhehehe.Temasuk la aku dlm golongan2 manusia yg alpa dgn keseronokan ni.Wahh alpa lagi aku ni kan(manusia xpenah lari dr melakukan kesilapan).
nak putarkan kembali telah terlambat...hanya tunduk mengadap tuhan yg maha esa...supaya ampun segala dosa2 silam aku(tobat wehh skrg).Tak terhitung setiap detik dan tika perjalanan penuh segala ranjau...(bukan ranjang..pembetulan)Sekelumit dosa pahala terpahat di sisi kanan dan kiri aku.Adusss..berdosanya aku kerna kealpaan dunia ni.Hanya untuk keseronokan diri.Mencari kepuasan tentang kehidupan.
bukan xpenah dapat kebebasan.Tp kebebasan yg telah menjauh simpangnya.Bukan simpang 3 @ 4...tp terus tanpa simpangan...ehhehehe.terus..dan terusan mencari kepuasan idup di zaman remaja. Tapi segalanya telah terlambat....

Friday, February 13, 2009

**wjah sepi**

sepi ka???....yup terlalu sepi.by yuni sahara.kekekek.Wajah2 yg jelas lagi tampak macho..wakakakakaka tersimpan segala seribu macam.Walau sepi aku cuba gahkan diri untuk happykan diri.Jelas terpancang senyuman terpancar hanya mainan.Di sebalik kaca mata itam(besar cm org tua2)..linangan air mata tiada sapa2 yg tahu.Biar hati kecil aku tangis dan tawa sendirian.:icon sedey: Lesung pipit di kedua belah pipi yg ternmpak disebabkan kemurungan diri untuk menghappy kan diri.Biar tidak secantik org lain...aku ku jaga wajah ku ini...wakakakkak

p/s.....kenyataan di atas hanya lah sekadar merapu.....muahahah

Monday, February 9, 2009

** dapat award lagi **

yg trbaru from re___ez....thanks.kasi aku award walaupon xbapa aktif sgt pon...ekekekkekeke
hah yg ini dah lama aku dapat...lize ym arituh sruh ambik,,,,kalau tahap kemalasan aku meninggi....so ini la keputusannya bru nak ambik....thanks ya lizeee.....nak kasi kt kengkwan pon sama gak kwan2 aku ngn kowang...uhuhuhuhuhu


Sunday, February 8, 2009

**napa ekk**

yuhuuu....assalamualaikum wahai2 sahabat yg view blog aku.Dah penuh sawang blogni.Lama gila aku xupdate.MUkannya apa,kalau tahap kebosanan +kemalasan+kebizian=maknanya xda la hasilnya...kekekek

Napa ekk??ntah!!bosan jerk sejak dua menjak ni nak buat apa2 pon.+ ngn masalah aku skrg ni.BOSANNNN tul.Kalau boleh nak ja aku lariKK dr umah...huhuhuhu

Dulu aku xpenah nak bersikap cmni.Tp sejak sekarang ni makin menjadi2 tul sikap aku.Napa ekk??Nak kata sayang,sayang.Nak kata cinta...No komen.Nak..nak apa lagi ya?fuhhhhh....makin tension ja aku mikir kan hal ni.

MInta2 la allah swt berikan aku petunjuk yg sebenarnya.Dan hala tuju hidup aku yg sebetulnya.Nak kata ia istimewa..mungkin.Nk kata bahgia...mungkin sekejap kot...ermmmmm adessss.Makin kuat jerk dugaan ni.