Wednesday, March 18, 2009

**sentiasa di hati**


bukan nak menunjuk atau bebesar ati ke apa....ni la harta dan pengikat kasih sayang aku.Tp yg satu bentuk sudah cacat la....nak antar g kedai tp kejap ler....piteh xdo lagi neh.dah jatuh butiran bulat tuh hampeh tul.Ni semua gara2 aku ketuk ketulan ais.Yg atas sekali cincin nikah...ala lgi 2bulan dh setahun aku kwen.Jap jerk kan dah faham sgt asam garam umah tangga ni.Tp xsepenuhnya lagi sbb lem ada anak.Kalau ada anak aku rasa lagi teruk kot...adessssssss


ada ciri2 fotografi x...kekekekek

2 komen kengkwan:

an2raya said...

takde ciri2,ekeke,okla tu, susunan dah ade, fokus je takde.

isin_0108 said...

fokus????uuhuhuhuhu kalau aku fokus kat lain kompen jd kan...muahahah