Monday, March 23, 2009

**tag**

Apa yang kamu lakukan sekitar jam 10.17 semalam?
♥ ngah gunting baju kurung kunun2nya nak jait ler...tp hampeh

Selain itu, apa yang kamu lakukan sekarang?
♥ tgh jawab tag ni sambil tgk2 keta lalu lalang depan opis

Adakah kamu akan bangun 7.00 pagi esok?
♥ uup sikit...kul 7.45 lepas subuh tido balik...ekekekek

Orang paling kelakar pernah jumpa?
♥ orang??lom penah jumpa lagi dlm idup aku

Takut untuk membesar?
♥ takut....sbb skrg pon dah makin membesar...kang ngandong nanti lagi besar...adehhh

Matapelajaran yang teruk di sekolah?
♥ sains....cian cekgu en aziz..dia baik orgnya tp aku yg jahat siap tapau nasi lemak lagi masuk bilik makmal

Kalau anda minum 14 mug bir, apa yang akan terjadi?
♥ ya allah...jauhi la aku dr menda2 yg haram ni

Tidur dengan pintu terbuka atau tertutup?
♥ tutup la...jgn di bukanya...kang ternampak burung...burung apa?

Bila kali terakhir kamu buat perkara yang kamu rasa salah?
♥ hari sabtu lepas...balik kg dgn tgn yg kosong...

Apa yang sedang kamu pakai sekarang?
♥ arini baik hati dan rajin....baju kurung..pg td bru iron

What are you listening to right now?
♥ org yg tutup pintu keta nak singgah minum kat kedai kopi sebelah.(ekk)

What’s your favorite number?
♥ of couse 8,,,sbb lahir bulan 8 thun pon 84..cina kata no 8 oong maaa

How is the weather right now?
♥panas jer

Who was the last person you talked to on the phone?
♥ oren_nero...dak jiwang,dia col tnya pasal aishah??xkenal aku

Merokok?
♥ sekali sekala...icap rokok daun tok aku punya kt kg...time laki aku xde la

Eye color?
♥ hitam itu menawan...walaupon sepet

Bulan kesukaan?
♥ Leo...garang cm singa

Apakah movie terbaru yang kamu tonton?
♥ xbapa suka la tgk wayang..

Hari kesukaan?
♥ jumaat sabtu...sbb cuti dan hari untuk menunjukkan keterenan untuk memasak

Jika kamu boleh cakap sesuatu pada seseorang, apa yang kamu akan cakap?
♥ to jannah...i'm sowi aku pon dah xtahan ngn pangai ko

Pelukan atau ciuman?
♥ ciuman...penting bg aku...pelukan kedua

Berkawan lagi dengan rakan-rakan di sekolah lama?
♥ kawan...sentiasa di hati aku

tidur dengan berapa bantal
sekarang ada 5 bantal..laki dua aku tiga..tambah rabbit satu ngn garfield lagi..byk x??

Tidur dengan seseorang atau bersendirian?
♥ walnya tido sorang...after 1.30am..berdua la

Apa yang kejutkan kmu pagi tadi?
♥ alarm

Boleh teruskan hidup dengan tidak merokok?
kompem boleh

Pernah kawan baik kamu buat onar di belakang kamu?
♥ em.. ada punya

Memilih untuk memberi nombor telefon?
♥ bg kalau yg berkaintan biz

Mana lebih suka: McDonald’s atau Burger King?
♥ mc'd...tp time ada prosperety shj

Mahu pergi ke Greece atau Hawaii?
♥ hawaii...sbb arwah abg aku ckp kat sana best

Hari jadi yang menarik tahun ini?
♥ mungkin la kalau xgugur arituh sbb idup lebih bermakna kalau ada anak kan


nina ym aku td dah jwab ker tag dia,....taraaaaa...yehaaa berjaya jgak...to all my friend...ambik2 la soklan n jawab..ekkeke

0 komen kengkwan: