Sunday, March 29, 2009

**yg di sayangi**

Kasih sayang aku dirampas dgn si jantan ni...xguna betul.Laki aku asl balik keja jerk g cari kuceng jantan dia la.Nama dia Id..Ni betul2 byk ngada2 nya berbanding kuceng2 yg lain.Di sebabkan beliau jantan la byk dpt kasih syng dr ahli2 umah aku.X suka2.Suka sepahkan paper2 yg siap dibaca..dan suka cari pasal.Xsuka tau.

buat muka ngada2 bila aku cibuk snap pic dia

tinga capang.Tp lagak bagai digilai oleh kuceng2 betina.Ni pon anak kuceng lagi tp miang dia mengalah kuceng jantan tua. Kekadang curi isap nenen lagi ngn mak dia..kalau maknya balik ker umah la.Sbb maknya telah membawa diri ke umah jiran aku...ahiks.Sip2 beras aku.


dan ada lagi sekor sebenarnya.Namanya KIN.Tp dia sakit skrg ni.Makan xlalu jalan pon dah meleweh jerk kaki dia.Sowi Kin tuan mu xada piteh nak bawa g klinik.Kin byk menyendiri skrg ni.Suka bawa diri ke almari di luar umah aku.Cian dia.

0 komen kengkwan: