Thursday, April 2, 2009

**kawasan panaz**

panaz!!!!...isu panas skrg neh..tercatat sejarah dlm SPR kali ini..pencalonan terbyk..15 pencalonan...adeuhhhh.Yg mana satu pilih kalbu??....allalallalal kena gumbira2 neh nak pilih.Adun bukit selambau...wauuuuu!!! meriah beb kg aku...aku pon xpenah tgk org xhenti2 kat kedai2 deretan...nti aku snap pic yer.Smlm balik kg xsempat nak pic2 sana -sini.Tp dan jagk aku rembat tikar buluh.ekekekekke.Mak aku satu aku satu.Xsabor2 aku nak balik kg ngundi neh....ye ye..balik kg..ohohoh balik kg. 15 wehhh!!! ramai gila aku nak kena pilih neh...tp yg mn satu ekk...?? lambang bermcm2.Aku xtau apa motif duwang letak lambang cm tuh.

kapal terbang!! nak bwa satu kg ker nek kapal terbang


mesti nak beri tepon umah setiap org kg...ekekkek

nak binakan kolam2 ikan terbesar???

kemudahan untuk anak2 ker sekolah tanpa byar tambang bas???bapa saudara xbf aku neh


mesti nak buat projek ayam kg besar2an

pupukkan minat membaca untuk ilmu pengtehuan



??? xtau sbb apa payung

ingin kan keadilan,kedamaian

ni msuk paper..berikan basikal untuk pelajar?? apa motifnya

menepati masa

tok misai gelarannya...tp lambang kepala rimau...aawwwww

menegakkan kebenaran ajaran islam

kerusi???cm malas ja nak buat keja

sentiasa berhati2 kunci rumah sebleum kuar

projek kelapa sawit??betul ker??

salah ker..aku buat teks cm tuh ekk??xkot...harap2 xla ekk...aku perlu balik ngundi demi tanah air ku. Tp ahhhhh!! penin2 yg manu satu aku perlu pilih??

zasssssss..help2....help2










1 komen kengkwan:

fazrin2211 said...

waakakakakakak panas2